У «Новій Пошті» пояснили, як онлайн-продавцям уникнути блокування коштів за посилку з післяплатою

У вітчизняному медіапросторі циркулюють чутки щодо запровадження «Новою Поштою» обмежень на відправлення посилок із післяплатою.
«Нова Пошта». Фото - novyny.live

Як інформує «Kreschatic» із посиланням на Telegram-профіль «Нової Пошти», ця компанія не має наміру обмежувати кількість посилок, що надсилаються або отримуються, а лише прагне сформувати умови для оптимального використання послуг без встановлення перешкод і додаткових питань онлайн-торговцям.

Як стало відомо, в умовах посилення державного нагляду за веденням бізнесу «Нова Пошта» змушена адаптуватися і впровадити низку додаткових процедур.

Відповідно до норм чинного законодавства, зокрема, вимог ЗУ (Закону України) № 361-9, кожний банк або фінустанова зобов’язані проводити перевірку клієнтів, оцінювати їхні дії на предмет відповідних ризиків, а також своєчасно проаналізувати походження та призначення грошових операцій.

Якщо приватна особа регулярно отримує значні суми післяплатою, фінпартнер «Нової Пошти», NovaPay, у межах вимог закону призупиняє надання сервісів до отримання роз’яснень щодо джерела надходжень коштів.

Таким чином, для здійснення комерційної діяльності, громадянам рекомендується зареєструвати ФОП або обрати іншу відповідну правову форму. «Нова Пошта», зі свого боку, готова продовжити надання зручних і швидких рішень для співпраці: йдеться про укладення договорів на доставку/перекази, що, загалом, дасть змогу вести належну ділову активність ефективно та легально.

Раніше ми писали про те, кого стосується розшук ТЦК/СП.

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *