Видання The Wall Street Journal, посилаючись на джерела, розповіло, що спершу операцію «Павутина» планували розпочати 9 травня, однак старт довелося перенести до кінця місяця, пише «Kreschatic».
Журналісти розкрили, що частина водіїв фур, які перевозили заховані безпілотники, після Великодня, свят 1 та 9 травня були напідпитку. Зрештою вантажівки з дронами вирушили 23-26 травня.
Окрім цього, спецоперацію ледве не спіткав провал після того, як у однієї з фур під час руху з’їхав розсувний дах. Водій вийшов, щоб полагодити його та побачив всередині БПЛА. Перелякавшись, чоловік зателефонував координатору логістики Артему Тимофеєву.
Тимофеєв зв’язався з главою СБУ Василем Малюком, а той оперативно вигадав легенду. Водію пояснили, що безпілотники призначені для моніторингу тварин у мисливських угіддях, він навіть проігнорував той факт, що до БПЛА була прикріплена вибухівка.
Під час старту спецоперації 1 червня також не обійшлося без ускладнень: зв’язок з кабіною однієї з вантажівок з дронами став нестабільним. Служба безпеки України інструктувала водія щодо усунення несправності, але він раптово перервав контакт. Згодом Мережею поширилися кадри мертвого чоловіка та згорілої фури.
Як повідомлялося, президент Володимир Зеленський пояснив, чому Україна не веде переговори з РФ.
