Київ — місто, де все починається У столиці завершено прийом робіт на конкурс логотипу та слогану

Минулого тижня завершився термін подачі робіт на конкурс логотипу та слогану Києва.

До участі заявлено кілька сотень презентацій, ім’я переможця стане відоме у лютому наступного року. Сьогодні “Хрещатик” пропонує оцінити одну з конкурсних робіт від команди маркетологів fedoriv.com і дизайнерів Karandash Graphic Design Bureau.

Бренд міста — це не лише графічний дизайн, це платформа, що відповідає його унікальності, формує міське середовище і навіть модель поведінки городян. Так вважають розробники проекту “Київ — місто, де все починається”. Логотип і бренд створені в лютому 2011 року у рамках нiмецько-українського співробітництва з підготовки до Євро-2012, що реалiзується нiмецькою мiжнародною організацією GIZ. Наразі проект бере участь в конкурсі КМДА “Логотип міста”.

Протягом весни-осені цього року команда розробників — маркетологи компанії fedoriv.com і дизайнери Karandash Graphic Design Bureau — працювали над розвитком стилю і бренд-платформою, використовуючи “Стратегію розвитку міста” і напрацювання проекту “ВікіСітіНоміка”. Логотип презентовано відділам КМДА, туристичним і громадським рухам, реалізовано тестові проекти. У святкуванні Дня Києва цього року він був задіяний у брендингу подій на майдані Незалежності — рекламна концепція, оформлення сцени, відеоряд концерту.

При розробці логотипу використано образи-форми, що характеризують Київ як історичний, туристичний, духовний та культурний центр. Дизайнери зійшлися на тому, що презентаційний знак Києва складно відобразити одним символом. Відтак графічна форма конкурсної роботи об’єднує чотири начала: “крапля” — символізує Дніпро, легенду заснування міста, водну артерію, сполучник двох берегів; “каштан” — символ міста-парку, Хрещатика, зв’язку з природою; “купол” — золотоверха столиця, велика кількість храмів, центр православного паломництва, релігійна культура і святість; “серце” характеризує Київ як “добре” місто, без урбаністичної агресії мегаполісів, гармонійне, комфортне для життя. За словами розробників, тут є містика місця, що за легендою знаходиться під захистом архангела Михаїла, і не порушений зв’язок “людина — середовище проживання”.

Просування логотипу сконцентроване на потенціалі стати цілісною системою комунікацій, яка матиме три рівні: текст, форму та колір. Текстовий рівень, “Київ — місто, де все починається”, органічно можна застосовувати у різних сферах життя столиці. “Наприклад, цілком заслужено можна сказати, що у Києві починається (в контексті країни) кіно завдяки Довженку, література завдяки Булгакову, музика завдяки Вертинському”,— йдеться у презентаційній програмі проекту.

Через форми логотипу (крапля, каштан, купол, серце) розробники пропонують створювати позначки навігації, брендування соціальних програм тощо. Кольори також можуть стати інформативними: блакитний — позначки водойм, бізнес проектів, інфраструктур; зелений — відпочинкові зони, еко-ініціативи; жовтий — храми і старожитності, колір соціально-релігійних проектів; червоний — брендування улюблених місць відпочинку, колір для програм гостинності.

Маркетолог, ініціатор проекту “Київ — місто, де все починається” Андрій Федорів впевнений, що наше місто заслуговує на статус світової столиці: “Я багато подорожую, але виріс і живу в Києві. “Постсовок”, економічні процеси змінили обличчя нашого міста. Хочеться, аби Київ був таким, як світові столиці,— з сучасним брендингом для городян і туристів, навігацією, дружнім візуальним середовищем. У нас залишилось мало часу, щоб покращити візуальну культуру столиці до Євро-2012, але ми віримо — все тільки починається”,— прокоментував “Хрещатику” Андрій Федорів

Share This Article
Наша інформація - це ключ до розуміння подій
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *