Столична влада пояснила, для чого купує дорогі алкогольні напої

Алкогольні напої, які КП "Київський культурний кластер" придбає через тендер, призначені для постачання чотирьом муніципальним кінотеатрам
«Київський культурний кластер» купує алкогольні напої для барів муніципальних кінотеатрів за обігові кошти КП – бюджетні кошти не витрачаються. Фото - funfeel.net

Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на Офіційний портал Києва, ця закупівля фінансується коштами самого комунального підприємства, яке має відповідну ліцензію для здійснення господарської діяльності. Важливо зауважити, що при цьому не використовуються гроші з міського бюджету.

За інформацією, наданою самим комунальним підприємством, вони мають сім активних кластерів, а саме “Краків”, “Лейпциг”, “Флоренція”, “Імені Т.Г. Шевченка”, “Старт”, “Арт-Братислава” та “Ліра”. У чотирьох барах, які функціонують при муніципальних кінотеатрах, а саме в кластерах “Краків”, “Лейпциг”, “Флоренція” та “Імені Т.Г. Шевченка”, продаж алкогольних напоїв відбувається у межах ліцензійних умов.

Отже, закупівля алкогольних напоїв проводиться виключно для цих конкретних закладів з метою надання відвідувачам якісного обслуговування. Асортимент алкоголю поповнюється згідно з потребами та у відповідних обсягах.

КП “Київський культурний кластер” підкреслює, що ця закупівля фінансується самим підприємством і не залежить від коштів міського бюджету. Вся інформація, включаючи цю деталь, чітко вказана в тендерній документації, яку можна знайти на платформі публічних закупівель Prozorro.

Важливо відзначити, що у кластерах цього культурного об’єднання щомісячно проводиться понад 50 різних мистецьких заходів, включаючи театральні вистави, концертні програми, виставки та кінофестивалі. Серед них значаться такі видатні події, як МКФ “Молодість”, Kyiv Media Week, Drum Island Fest та інші.

Незважаючи на великий обсяг подій, команда КП “Київський культурний кластер” продовжує працювати на користь громади Києва, представляючи різноманітні культурні, мистецькі та освітні проекти. Починаючи з червня 2022 року, у муніципальних кластерах було організовано понад 500 благодійних ініціатив, які сприяють інтеграції внутрішньо переміщених осіб, підтримці української армії та волонтерського руху, а також підтримці українських митців та інших суспільних проектів.

Місцева влада також закликала журналістів бути обережними у перевірці інформації та утримуватися від поширення маніпулятивних повідомлень і заголовків. Пресслужба Київської міської державної адміністрації завжди готова надати відповіді на запити ЗМІ та відповідати на запитання журналістів.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що В Києві пройшли навчання з мінної безпеки для дітей

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *