Про це повідомляє “Kreschatic” з посиланням на КМДА
Бренд «Made in Kyiv» став символом столиці, який зацікавив як місцевих підприємців, так і представників інших європейських країн. Зокрема, зацікавленість до українських компаній свідчить про їхню зростаючу конкурентоспроможність на європейському ринку.
Виставка у Брно є важливою подією для машинобудування, що щороку приваблює тисячі компаній та десятки тисяч відвідувачів. Участь Києва у такому заході має стратегічне значення для економіки міста та країни, оскільки кожен новий контракт приносить додаткові ресурси для розвитку промисловості та створює нові можливості для інвестицій.
Представники чеського бізнесу проявили велику зацікавленість у співпраці з київськими підприємствами, що стало результатом системної підтримки України на міжнародному рівні. Виставковий стенд Києва відвідали ключові політичні та бізнесові діячі Чехії, що ще більше посилило економічні зв’язки між країнами.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що під Києвом чоловік намагався самостійно загасити гараж і два авто, його врятувала ДСНС.