ЗМІ дізналися, як FIFA намагається заповнити порожні трибуни на півфіналі клубного ЧС-2025

Всупереч $50 млн інвестицій у маркетинг з боку FIFA, матчі клубного Чемпіонату Світу відбуваються за напівпорожніх трибун — найбільше глядачів зібралося на гру між «Парі Сен-Жермен» і «Баварією» (близько 66 900 фанатів, або ж 89 відсотків заповненості стадіону).
Клубний ЧС-2025. Фото - nytimes.com

Як інформує «Kreschatic» із посиланням на матеріал The Athletic, менш ніж за 3 доби до початку півфінального матчу клубного ЧС між «Челсі» та «Флуміненсе», керівництво FIFA вирішило опустити вартість квитків із 473,9 до 13,4 долара, що фактично у 35 разів нижче від початкової ціни.

Передбачається, що подібним «демпінгом» FIFA прагне підвищити наповненість трибун «MetLife Stadium», і водночас — оптимізувати сприйняття розширеного формату цього ЧС серед ФК, компаній-спонсорів і трансляторів.

Крім того, волонтерам запропонували по 4 безплатних квитки на чвертьфінали (за винятком матчу «Реал-Мадрид» — «Боруссія»), поставивши умову — не вдягати форму своїх організацій, і виглядати як звичайні фанати.

При цьому, у FIFA поки не заявляли про наміри компенсувати різницю в коштах уболівальникам, які купили квитки за повноцінну вартість.

Раніше ми писали про те, що Лунін остаточно визначився з клубом, у якому проведе футбольний сезон 2025/2026.

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *