Tesla втратила маже $15 мільярдів після презентації нового електромобіля Cybertruck: в чому причина

Акції Tesla впали приблизно на 2% у п’ятницю після того, як довгоочікуваний запуск Cybertruck викликав занепокоєння аналітиків щодо високої ціни електромобіля та тривалого очікування фінансової вигоди

Катерина Ткач
Аналітики вважають, що вартість Cybertruck приверне увагу лише обраних заможних покупців. Фото - ixbt.com

Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на Reuters, початкова ціна Cybertruck у 60 990 доларів США більш ніж на 50% вища за ту, яку рекламував генеральний директор Ілон Маск у 2019 році, і, за словами аналітиків, ця вартість приверне увагу лише обраних заможних покупців.

Маск заявив, що Tesla, ймовірно, досягне рівня виробництва приблизно 250 000 Cybertruck на рік у 2025 році.

Компанія неодноразово попереджала, що зіткнеться зі значними труднощами, пов’язаними з розвитком продукту та отриманням вільного грошового потоку – ймовірно, не раніше середини 2025 року – що може негативно вплинути на прибутковість.

Cybertruck, перша нова модель Tesla за майже чотири роки, має вирішальне значення для її репутації як виробника інноваційних автомобілів, особливо в той час, коли компанія бореться зі зниженням попиту на електромобілі та зростанням конкуренції.

Tesla втратила близько 15 мільярдів доларів від ринкової оцінки в п’ятницю. Цього року акції зросли майже вдвічі після падіння більш ніж на 65% у 2022 році.

Cybertruck, відстаючи від графіка на два роки, виходить на ринок пікапів, щоб конкурувати з Ford F150 Lightning, Rivian Automotive R1T і General Motors Hummer EV.

На нашу думку, Cybertruck — це скоріше «ореол» продукту для залучення споживачів до бренду масових автомобілів Model 3 і Model Y,

– сказав аналітик RBC Capital Markets Том Нараян.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Ілон Маск представив бота зі штучним інтелектом, який повинен перевершити ChatGPT

Share This Article
Світ в об'єктивному відображенні: погляньте через наш об'єктив.
Leave a comment