Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на Bloomberg, оператор контейнерних лайнерів заявив, що продовжуватиме змінювати маршрут своїх суден через мис Доброї Надії, об’їзним шляхом у кілька тисяч кілометрів. Це сталося після серії нападів на торговельні судна єменських повстанців, які діють на підтримку палестинців, на маршруті, який обслуговує близько 12% світової торгівлі.
Інциденти вразили все, від нафтових танкерів до контейнеровозів, що змусило судновласників уникати маршруту. Це означає затримки та додаткові витрати, які зрештою можуть вдарити по споживачах. Останніми днями не було жодних ознак покращення ситуації, і у вівторок було атаковано контейнеровоз MSC United VIII.
Минулого тижня під проводом США розпочалася операція Prosperity Guardian з метою стримування загрози світовій торгівлі, яка була спровокована війною між Ізраїлем і ХАМАС. Бойовики, що базуються в Ємені, стверджують, що діють на підтримку палестинців і спочатку цілями були кораблі, пов’язані з Ізраїлем. Але США та їхні союзники в регіоні остерігаються викликати ескалацію конфлікту занадто жорсткою відповіддю.
Але деякї компанії операція заспокоїла. A.P. Moller-Maersk A/S, другий за величиною контейнерний оператор в світі, заявила, що готується відновити перевезення через Червоне море. Інший оператор, CMA CGM, також заявив у вівторок, що розробляє плани щодо поступового збільшення кількості суден, які він відправлятиме через Суецький канал.
Деякі судна розглядають можливість переходу через Червоне море вночі, щоб уникнути атак безпілотників. У консультаціях для судноплавства на початку операції Prosperity Guardian говориться, що безпілотні літальні апарати, як правило, активні протягом світлового дня.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що чергова транснаціональна компанія призупиняє всі маршрути танкерів через Червоне море