Apple у лютому представить найдорожчий в історії бренду гаджет: його вартість стартує з 3,5 тисяч доларів

Apple заявила в понеділок, що її пристрій Vision Pro буде доступний у Сполучених Штатах з 2 лютого, через кілька місяців після того, як він був запущений, щоб захопити ринок гарнітур доповненої реальності (AR), де домінують метаплатформи Facebook
Гарнітура Apple Vision Pro AR надійде в продаж у лютому. Фото - Reuters

Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на Reuters, Vision Pro — найдорожчий продукт Apple з моменту запуску iPhone більше десяти років тому. Гарнітура AR коштує від 3499 доларів і це втричі дорожче, ніж найдорожча гарнітура в лінійці пристроїв змішаної та віртуальної реальності Meta.

Apple Vision Pro можна попередньо замовити з 19 січня о 5 ранку за тихоокеанським стандартним часом, повідомила компанія. У пристрої використовується новий чіп під назвою R1, який оброблятиме інформацію від своїх датчиків за менший час, ніж мить оком.

Гарнітура перевірить ринок, переповнений пристроями, які ще не завоювали популярність серед споживачів, і поставить її в пряму конкуренцію з Meta після багатьох років зіткнень між компаніями через такі питання, як конфіденційність користувачів і контроль над платформами розробників.

Пристрій має бути постійно підключеним до джерела живлення. Apple заявила, що спробувала зменшити вагу гарнітури за допомогою зовнішнього акумулятора, який може працювати до 2 годин. Для порівняння, батарея Айфона 11 може працювати до 14 годин під час розмови і до 250 годин в режимі очікування.

Vision Pro
Людина використовує смартфон під час демонстрації гарнітури Apple Vision Pro на щорічній Всесвітній конференції розробників Apple у штаб-квартирі компанії в Купертіно, Каліфорнія, США. Фото – Reuters

Найкращий на сьогодні пристрій змішаної реальності Quest Pro від Meta, який поєднує віртуальну реальність із відео в реальному світі, забезпечує близько двох годин автономної роботи безпосередньо від гарнітури без зовнішньої батареї.

У вересні Apple випустила нову серію iPhone з титановим корпусом, швидшим чіпом і покращеними можливостями для відеоігор, але не підняла ціни на тлі глобального падіння продажів смартфонів.

Також раніше ми писали про те, що Apple, Disney, IBM та голлівудські студії оголосили бойкот соцмережі X

Share This Article
Світ в об'єктивному відображенні: погляньте через наш об'єктив.
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *