Нова назва начебто відображає всі ключові пріоритети компанії: Le (leader – лідер ринку), Ma (maison – будинок, простір), Na (nature – екологічна та соціальна відповідальність), PRO (фокус на професіоналів у галузі будівництва) та облаштування будинку, проактивний підхід та проектні рішення для клієнтів).
Ребрендинг проходитиме поетапно, перші магазини оновлять логотипи та фірмовий стиль ще до кінця 2024 року, а весь процес буде завершено 2025-го, йдеться у заяві на сайті компанії.
Як повідомляє «Kreschatic», французька компанія Leroy Merlin працює у Росії з 2004 року. Наразі мережа налічує 112 магазинів, 11 дарксторів та шість розподільчих центрів. У компанії працює понад 45 тисяч співробітників. Після початку повномасштабного вторгнення військ РФ в Україну компанія не закрила свої російських магазини, але згорнула програму інвестицій. У рейтингу Forbes найбільших іноземних компаній у Росії за 2022 рік “Леруа Мерлен” посіла перше місце. Виторг компанії за цей рік склав 529,7 мільярда рублів.
У лютому 2023 року вийшло спільне розслідування Le Monde та The Insider, в якому стверджувалося, що французькі мережі «Ашан» та «Леруа Мерлен» брали участь у постачанні гуманітарної допомоги російським військовим. Підприємства це заперечували. У березні 2023 року “Леруа Мерлен” оголосила, що продасть всі російські магазини місцевому менеджменту. Через рік підрозділ «Леруа Мерлен» в Росії в рамках передачі компанії змінив назву юрособи на ТОВ «Ле Монлід», зареєстроване в Митищах.
Також раніше ми писали про те, що сотні іноземних компаній, які збиралися піти з Росії після початку війни, залишилися в країні