Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на російське видання «Комерсант», за їхніми словами, виробники прописують у контрактах із партнерами в інших країнах мораторій на реекспорт продукції до Росії. У разі порушення цієї заборони бренди розривають договір із рітейлером. При цьому Electrolux в Росії також вимагає блокування розміщення своїх товарів на маркетплейсах, уточнив представник компанії.
Практика західних компаній фіксувати в контрактах заборону на перепродаж продукції в Росію «була помічена» ще у 2022 та 2023 роках. «Частина брендів навіть ініціювала перевірки та карала партнерів, які порушили умову», — додав представник компанії-дистрибутора.
Співрозмовники видання вважають, що заборона іноземних компаній на паралельний імпорт може призвести до повного зникнення їхньої продукції з російського ринку. Їхнє місце з великою ймовірністю займуть компанії з Китаю та Туреччини, вважають джерела.
При цьому один із топ-менеджерів великого російського рітейлера заявив, що в їхній мережі продукція Electrolux в Росії не продається з лютого 2022 року. «Зараз невигідно шукати фахівців з постачання продукції, поставленої за паралельним імпортом, оскільки кінцева ціна виходить дорожче за аналоги з інших країн, відповідно, на цьому неможливо заробити», — пояснив він.
Незабаром після початку повномасштабного вторгнення російських в Україну сотні іноземних компаній оголосили про зупинення роботи в РФ або повний вихід з країни. Зокрема, це зробили Electrolux та корпорація Procter & Gamble (їй належать Tefal, Braun та Rowenta).
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Samsung вирішив повернутися в Росію: техногігант відновив рекламну активність в країні