Як повідомляє «Kreschatic», згідно з оцінками Counterpoint Research, американська компанія опустилася на третє місце на ринку, що викликано гострою конкуренцію, приблизно на одному рівні з Huawei Technologies, який стрімко зростає. Ринок загалом зріс приблизно на 1,5%, оскільки місцеві бренди, включаючи Honor Device і Xiaomi очолили зростання.
Слабкість iPhone примітна ще й тому, що перший квартал, в якому Китай святкує Новий рік за місячним календарем, традиційно є періодом підвищеного попиту, зазначає Bloomberg. Huawei, навпаки, піднялася майже на 70%, підкреслюючи своє відновлення в преміум-сегменті, в якому колись домінувала Apple.
Дані Counterpoint слідують за аналізом IDC, який показує, що глобальні поставки iPhone впали майже на 10% за перші три місяці 2024 року, що викликає занепокоєння щодо здатності Apple підтримувати зростання саме тоді, коли вона готується звітувати про прибутки 2 травня.
Китай залишається одним із найбільших ринків для компанії, але бізнес там ускладнився після того, як Пекін посилив заборону на іноземні пристрої в державних компаніях і державних установах. Споживачі також схвалюють повернення Huawei після того, як вона представила виготовлений у Китаї чіп, якому санкції США мали запобігти.
Дані Counterpoint представили першу повну картину першого кварталу. Минулого місяця дослідницький центр заявив, що продажі iPhone у Китаї впали приблизно на 24% за перші шість тижнів 2024 року.
Виробник iPhone вдався до незвичайних січневих знижок у Китаї, щоб допомогти підтримувати продажі свого останнього покоління пристроїв. Його партнери з роздрібної торгівлі також пропонували акційні знижки аж 180 доларів США від звичайної ціни.
Акції Apple, колись найдорожчої компанії в світі, цього року впали на 14%, що є нижчим показником ринку в цілому. Її ринкова оцінка все ще становить 2,56 трильйона доларів, поступаючись лише Microsoft.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що продажі iPhone у Китаї обвалилися на чверть: що стало причиною падіння