Продажі iPhone в Китаї впали до найгірших показників з 2020 року

Продажі iPhone від Apple у Китаї впали на 19% протягом першого кварталу 2024 року, згідно з даними незалежної дослідницької компанії, яка відзначила найгірші продажі цього гаджета в Китаї з початку пандемії COVID-19 у 2020 році
Apple продовжує віддавати частку ринку місцевим конкурентам, таким як Huawei. Фото – Bloomberg.

Як повідомляє «Kreschatic», згідно з оцінками Counterpoint Research, американська компанія опустилася на третє місце на ринку, що викликано гострою конкуренцію, приблизно на одному рівні з Huawei Technologies, який стрімко зростає. Ринок загалом зріс приблизно на 1,5%, оскільки місцеві бренди, включаючи Honor Device і Xiaomi очолили зростання.

Слабкість iPhone примітна ще й тому, що перший квартал, в якому Китай святкує Новий рік за місячним календарем, традиційно є періодом підвищеного попиту, зазначає Bloomberg. Huawei, навпаки, піднялася майже на 70%, підкреслюючи своє відновлення в преміум-сегменті, в якому колись домінувала Apple.

Дані Counterpoint слідують за аналізом IDC, який показує, що глобальні поставки iPhone впали майже на 10% за перші три місяці 2024 року, що викликає занепокоєння щодо здатності Apple підтримувати зростання саме тоді, коли вона готується звітувати про прибутки 2 травня.

Співробітники допомагають клієнтам зі смартфонами iPhone 15 у магазині Apple у Пекіні. Фото – Bloomberg.

Китай залишається одним із найбільших ринків для компанії, але бізнес там ускладнився після того, як Пекін посилив заборону на іноземні пристрої в державних компаніях і державних установах. Споживачі також схвалюють повернення Huawei після того, як вона представила виготовлений у Китаї чіп, якому санкції США мали запобігти.

Дані Counterpoint представили першу повну картину першого кварталу. Минулого місяця дослідницький центр заявив, що продажі iPhone у Китаї впали приблизно на 24% за перші шість тижнів 2024 року.

Виробник iPhone вдався до незвичайних січневих знижок у Китаї, щоб допомогти підтримувати продажі свого останнього покоління пристроїв. Його партнери з роздрібної торгівлі також пропонували акційні знижки аж 180 доларів США від звичайної ціни.

Акції Apple, колись найдорожчої компанії в світі, цього року впали на 14%, що є нижчим показником ринку в цілому. Її ринкова оцінка все ще становить 2,56 трильйона доларів, поступаючись лише Microsoft.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що продажі iPhone у Китаї обвалилися на чверть: що стало причиною падіння

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version