Китайські виробники електромобілів отримали чверть трильйона доларів урядових субсидій за 15 років

Індустрія електромобілів Китаю отримала щонайменше $231 мільярд урядових субсидій та допомоги з 2009 року до кінця минулого року, навіть попри зниження розміру підтримки на один автомобіль, згідно з новим дослідженням
Субсидія на один автомобіль значно зменшилася зі зростанням обсягів виробництва. Фото - Scott Kennedy, CSIS

Як повідомляє «Kreschatic», трохи більше половини загальної суми підтримки припадало на звільнення від податку з продажів, відповідно до дослідження Скотта Кеннеді, спеціаліста з Китаю в Центрі стратегічних та міжнародних досліджень. Решта складається з національно затверджених знижок для покупців, урядового фінансування інфраструктури, такої як зарядні станції, урядових закупівель електромобілів, а також програм підтримки науково-дослідних розробок.

Ці висновки з’явилися одразу після того, як Європейський Союз оголосив про підвищення тарифів до 48% на імпортовані з Китаю автомобілі, щоб компенсувати субсидії. Це сталося після рішення США вчетверо збільшити тарифи на китайські автомобілі, тоді як Канада зараз готує потенційні нові тарифи, згідно з повідомленням Bloomberg.

Китайські електромобілі отримали величезну державну підтримку, і їхня якість покращується, що робить їх привабливими для вітчизняних та зарубіжних споживачів. Ефективна відповідь з боку США, Європи та інших країн повинна враховувати обидва ці факти.

– написав Кеннеді.

Він описав дані як “дуже консервативні,” зазначивши, що вони не включають місцеві програми знижок у таких містах, як Шанхай та Шеньчжень, призначені для заохочення власників звичайних автомобілів переходити на електромобілі. Вони також не включають дешеву землю, електрику та кредити, які можуть отримувати та використовувати деякі виробники електромобілів, і виключають підтримку компаній, що виробляють акумулятори та інші частини ланцюга постачання.

У перерахунку на один автомобіль розмір підтримки зменшився з $13,860 у 2018 році до трохи менше $4,600 у 2023 році. Звільнення від податку з продажів минулого року становило майже $40 мільярдів, що зросло з менш ніж $10 мільярдів у 2020 році через швидке зростання продажів електромобілів.

Якби китайські електромобілі були непотребом, то вони не стали б серйозним викликом для автовиробників усього світу. Загалом, західні автовиробники та уряди зволікали і не були достатньо агресивними.

– резюмував Кеннеді.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Xiaomi стає головним конкурентом Tesla: компанія оголосила про старт продажів електромобілів

Share This Article
Спорт - це не просто гра, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *