Як повідомляє «Kreschatic», виробник iPhone поговорив з кількома найбільшими студіями про придбання додаткового контенту з їхніх бібліотек, щоб пропонувати його клієнтам як у США, так і за кордоном, пише Bloomberg.
У той час як більшість інших інтернет-сервісів потокового телебачення пропонували клієнтам поєднання яскравих нових серіалів і глибоких бібліотек старих телешоу та фільмів, Apple побудувала свій платний сервіс потокового передавання майже повністю навколо оригінальних постановок. Він отримав кілька проривних хітів, таких як футбольна комедія «Тед Лассо» та теленовинна драма «Ранкове шоу», і цього тижня отримав 72 номінації на «Еммі» — найбільше за всю історію.
Але великих хітів було небагато, і багато його оригінальних фільмів, як-от цьогорічний шпигунський бойовик «Аргайл», виявилися марними. За даними дослідницької компанії MoffettNathanson, лише 11% домогосподарств у США використовують Apple TV+ у порівнянні з 55% у Netflix.
Apple ліцензувала близько 50 фільмів голлівудських студій на початку цього року в США, додавши такі класики, як «Злі дівчата» та «Титанік». Цей експеримент пройшов досить добре, тому Apple звернулася до багатьох студій, щоб отримати більше, або щоб ліцензувати ці назви на міжнародному рівні, або додати більше.
Голлівудські студії чекали, що Apple додасть більше старих програм. У зв’язку з тим, що Уолл-стріт зосередилася на зростанні передплатників на прибутковості, багато розважальних гігантів сприйняли такі продажі як спосіб збільшити свої доходи. Такі компанії, як Warner Bros. Discovery і Walt Disney, стали більш відкритими для програм ліцензування для конкурентів.
Також раніше ми писали про те, що Apple і Meta обговорюють партнерство в галузі штучного інтелекту