Глобальний збій Microsoft: банки та авіакомпанії по всьому світу повідомляють про технічні проблеми

Серія технічних збоїв призвела до перебоїв у роботі авіакомпаній, банків і Лондонської фондової біржі в п’ятницю
Лондонська фондова біржа також повідомляє про технічні проблеми. Фото - Bloomberg

Як повідомляє «Kreschatic», незвичайний каскад збоїв спалахнув від США до Азії після того, як Microsoft повідомила про збій у своїх онлайн-сервісах.

Перші повідомлення про проблеми з’явилися в США пізно ввечері в четвер, причиною яких став збій служб Microsoft, зокрема Azure і 365, пише Bloomberg. Авіакомпанія Frontier Airlines припинила рейси більше ніж на дві години, звинувативши в цьому проблеми з онлайн-службою Microsoft. Авіакомпанія зняла загальнонаціональну паузу на вильоти та розпочала процес відновлення польотів з 23:00 за нью-йоркським часом (6.00 ранку за Києвом).

Група LSE, яка управляє Лондонською фондовою біржею, заявила, що у неї виникла глобальна технічна проблема, через яку неможливо публікувати новини. В Азії японські користувачі почали повідомляти про збої в службах, включаючи Microsoft 365 – пакет офісного програмного забезпечення компанії в Інтернеті – у другій половині дня. Авіакомпанії в аеропортах Мумбаї та Гонконгу повернулися до ручної реєстрації пасажирів.

глобальний збій Microsoft
Фото – Bloomberg

Найбільші американські авіакомпанії, зокрема Delta, United та American Airlines, призупинили польоти через проблеми зі зв’язком, передає CNN.

Аеропорт Берліна повідомив, що “у зв’язку з технічними неполадками реєстрація на рейси проходитиме із затримкою”. Аеропорт Мельбурна попередив пасажирів про «глобальну технологічну проблему, яка впливає на процедуру реєстрації в деяких авіакомпаній» та порадив пасажирам «виділити трохи додаткового часу для реєстрації».

Авіакомпанії Ryanair порадила пасажирам приїжджати до аеропортів як мінімум за три години до вильоту.

«В даний час ми маємо проблеми в роботі мережі через глобальний збій сторонніх IT-систем, які знаходяться поза нашим контролем. Ми радимо всім пасажирам прибути до аеропорту щонайменше за три години до запланованого часу вильоту», — йдеться у повідомленні перевізника.

Британський телеканал Sky News відключив ефір у зв’язку з технічними проблемами. Раніше у компанії заявили, що не змогли провести ранковий ефір.

Технічні проблеми виникли одразу після того, як Microsoft заявила, що усунула збій хмарних служб Azure. Сторінки статусу компанії раніше показували, що Azure та Microsoft 365 зазнали проблем протягом кількох годин.

Представник Microsoft сказав, що компанія вивчає повідомлення про збої та проблеми.

Також раніше ми писали про те, що Microsoft наказала своїм співробітникам у Китаї використовувати iPhone для роботи замість Android

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *