Про це повідомила гендиректор X Лінда Яккаріно. Вона опублікувала відкритий лист рекламодавцям, у якому пояснила суть претензій Х. Гендиректор також уточнила, що окрім об’єднань рекламодавців відповідачами за позовом стали Unilever та Mars, а також американська аптечна мережа CVS Health. За її словами, «незаконна поведінка» цих організацій та їхніх керівників обійшлася X у «мільярди доларів».
Як повідомляє «Kreschatic», у листі Яккаріно посилається на доповідь очолюваного республіканцями комітету Палати представників з питань судочинства в США. У ньому стверджується, що GARM та її члени «змовилися» бойкотувати Twitter, який згодом став Х після того, як платформу купив Маск. Таким чином, вирішив комітет, учасники «змови» обмежили вибір споживачів на порушення антимонопольного законодавства.
Співзасновник GARM Роб Раковіц відкинув ці заяви, зазначає Financial Times. Він та інші члени об’єднання наполягають, що бренди мають право самі вирішувати, де розміщувати рекламу.
Гендиректор Х стверджує, що від «незаконного бойкоту» постраждала не лише соцмережа, а й її користувачі. “Люди страждають, коли підривається ринок ідей і одні точки зору не фінансуються порівняно з іншими в рамках незаконного бойкоту”, – йдеться у зверненні.
Два роки ми пробували мир, тепер – війна.
– написав Маск у Х. Він також закликав інші компанії, яких “систематично бойкотують рекламодавці”, подати позов до суду.
We tried peace for 2 years, now it is war https://t.co/elgT62uDtF
— Elon Musk (@elonmusk) August 6, 2024
Незабаром після заклику до позову Х приєднався канадський відеохостинг та хмарна система зберігання Rumble, назвавши GARM «змовою» з метою «бойкоту рекламодавців Rumble та інших компаній».
Розбіжності між рекламодавцями та соцмережею Х (колишній Twitter) почалися після того, як Ілон Маск купив платформу у 2022 році. Зокрема, на тлі пом’якшення політики модерації рекламодавці були стурбовані можливим поширенням ненависті та токсичного контенту на платформі, а також тим, що Маск публічно критикував компанії, які скоротили витрати на рекламу в Х. У листопаді 2023 року Apple, IBM, Disney та голлівудські студії відмовилися від реклами у соцмережі після висловлювань самого Маска про євреїв.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що вартість соціальної мережі X (колишній Twitter) впала на 72% після придбання її Ілоном Маском