Про це повідомляє “Kreschatic” з посиланням на FT
Цим самим вони порушули власні правила щодо поводження з неповнолітніми користувачами. Зокрема, Google націлював рекламу на користувачів із категорії «невідомі», приховуючи, що значна частина цієї аудиторії складалася з підлітків віком від 13 до 17 років.
Демографічна група «невідомі» охоплює користувачів, інформація про вік, стать, статус батьків або дохід яких не вказана. Це дозволяє рекламодавцям охопити ширшу аудиторію. Проте Google використовував власні технології для визначення віку користувачів із цієї групи, що дозволяло з високою точністю визначати, що мова йде про підлітків.
Рекламна кампанія спочатку була запущена в Канаді з лютого по квітень, а в травні її випробували в США. Meta і Google планували поширити кампанію на інші міжнародні ринки та включити до неї рекламу в мережі Facebook, зокрема для збільшення популярності Instagram серед молоді, яка все частіше обирає TikTok.
Коли стало відомо про ці дії, Google ініціював розслідування і припинив кампанію. У компанії зазначили, що персоналізація реклами для осіб молодше 18 років заборонена. Також Google пообіцяв посилити заходи для запобігання обходу цих правил у майбутньому.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Годинник врятував тренера, попередивши його про зупинку серця.