Китайський автовиробник Zeekr представив найшвидшу в світі зарядну батарею для електромобілів

Китайський автовиробник Zeekr оголосив, що його нові батареї для електромобілів (EV) заряджаються швидше, ніж у будь-якого іншого конкурента, включаючи таких лідерів галузі, як Tesla та BYD
Денис Тарнавський 428 1 comment
Zeekr належить китайському автомобільному гіганту Geely. На фото - Zeekr 2025 007. Фото - motorauthority.com

За словами компанії, їхні оновлені батареї можна зарядити з 10% до 80% ємності всього за 10,5 хвилин за допомогою їхніх ультрашвидких зарядних станцій.

Для порівняння, Tesla під керівництвом Ілона Маска стверджує, що 15-хвилинна зарядка дозволяє моделі Model 3 подолати 175 миль (282 км), що складає трохи менше половини повного запасу ходу автомобіля.

Як повідомляє «Kreschatic», першим автомобілем, який отримає нову батарею, стане седан Zeekr 2025 007, що буде доступний вже з наступного тижня. Компанія також заявила, що батарея демонструє високу ефективність навіть у холодних умовах, заряджаючись з 10% до 80% ємності менш ніж за півгодини при температурі до -10°C.

Ту Ле, засновник та керуючий директор консалтингової фірми Sino Auto Insights, зазначив у коментарі для BBC:

Технологія зарядки Tesla вже не є провідною в галузі і такою не була вже певний час. Ці сміливі заяви Zeekr можна вважати достовірними, але навіть якщо це не найшвидша зарядна батарея для електромобілів, бути однією з найшвидших – це вже значний прорив для них.

Марк Рейнфорд, експерт автомобільної індустрії з Китаю, додав:

Конкуренція в Китаї надзвичайно жорстка, і тоді як бренди на кшталт BYD орієнтуються на масштабування та продажі, такі компанії як Zeekr, Li Auto та Nio роблять акцент на максимізації досвіду зарядки. Материнська компанія Zeekr, Geely, фактично є вертикально інтегрованим бізнесом, у них є ресурси для цього.

Geely володіє кількома брендами, включаючи британський бренд розкішних спортивних автомобілів Lotus і шведську Volvo. У травні акції Zeekr почали торгуватися на Нью-Йоркській фондовій біржі, що стало першим великим дебютом китайської компанії на ринку США з 2021 року.

Зараз акції торгуються на 27% нижче за ціну, встановлену під час первинного публічного розміщення (IPO). Лістинг стався всього за кілька днів до того, як адміністрація Байдена оголосила про значне підвищення тарифів на китайські електромобілі, сонячні панелі, сталь та інші товари.

Білий дім тоді заявив, що ці заходи, які включали 100% мито на електромобілі з Китаю, були відповіддю на несправедливу політику та мали на меті захист робочих місць у США. Представники США, Європейського Союзу та інших великих ринків автомобілів все більше стурбовані швидким розширенням китайських компаній, що виробляють електромобілі, за кордоном.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що китайські виробники електромобілів отримали чверть трильйона доларів урядових субсидій за 15 років

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
1 Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *