Японія інвестує понад $2,4 мільярда у виробництво батарей для електромобілів

Уряд Японії оголосив про виділення додаткових субсидій на виробництво батарей для електромобілів, пообіцявши підтримку в розмірі до $2,4 мільярда для проєктів Toyota та інших провідних компаній
Toyota, Nissan і Panasonic отримають мільярди на розвиток електромобільних технологій. Фото - Reuters

Цей крок має на меті зміцнити ланцюжок постачання акумуляторів у країні, пише Reuters. Міністр економіки, торгівлі та промисловості Кен Сайто повідомив, що уряд надасть підтримку 12 проєктам, пов’язаним із виробництвом батарей, їхніх компонентів, матеріалів або обладнання, на загальну суму до 350 мільярдів єн ($2,44 мільярда). “Ми сподіваємось, що ці зусилля зміцнять ланцюг постачання акумуляторів та конкурентоспроможність цієї галузі в Японії”, — зазначив Сайто.

Очікується, що ці інвестиції допоможуть збільшити річну виробничу потужність батарей у країні приблизно на 50% — до 120 гігават-годин (ГВт·год) із поточних 80 ГВт·год, повідомили японські ЗМІ.

Як повідомляє “Kreschatic“, серед підтриманих проєктів — інвестиції Toyota, Nissan та спільні ініціативи енергетичного підрозділу Panasonic з автовиробниками Subaru та Mazda. Toyota інвестує близько 245 мільярдів єн через свої дочірні компанії Prime Planet Energy & Solutions та Primearth EV Energy для збільшення виробництва твердотільних та призматичних батарей на 9 ГВт·год.

Toyota планує розпочати постачання цих батарей у листопаді 2026 року. Заводи будуть побудовані в префектурах Хьоґо та Фукуока. Nissan, зі свого боку, оголосив про план виробництва літій-залізо-фосфатних батарей для мініавтомобілів з 2028 року з метою досягнення річної потужності виробництва 5 ГВт·год.

Panasonic Energy спільно з Subaru відкриє завод у префектурі Гумма для виробництва літій-іонних батарей, плануючи досягти виробничої потужності 16 ГВт·год до 2030 року. Окремо Panasonic Energy вироблятиме батареї для Mazda на своїх заводах у Осаці з 2027 року.

Ці заходи є частиною масштабної програми урядової підтримки, яка вже включає майже $1 мільярд субсидій, виділених у червні минулого року, та перший етап субсидій, розпочатий у квітні 2023 року.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що китайський автовиробник Zeekr представив найшвидшу в світі зарядну батарею для електромобілів

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *