Китайські автосалони зазнають втрат майже в 20 мільярдів доларів

Китайські автодилери стикаються з величезними фінансовими проблемами.
Китайський автосалон. Фото - WSJ

Про це повідомляє “Kreschatic” з посиланням на Bloomberg 

Китайські автодилери стикаються з величезними фінансовими проблемами, втрачаючи майже 20 мільярдів доларів у 2024 році через низький попит на автомобілі. За даними Китайської асоціації автодилерів, за перші вісім місяців року збитки становлять близько 138 мільярдів юанів (приблизно 19,6 мільярда доларів).

У зв’язку з цим асоціація закликає уряд уважніше стежити за фінансовими ризиками, які постають перед дилерами, і надати більше фінансової підтримки. Попри зростання продажів електромобілів, загальний обсяг продажів легкових автомобілів залишається досить скромним. У вересні прогнозується підвищення лише на 4% у порівнянні з минулим роком.

Хоча урядові субсидії стимулюють продажі нових електро-автомобілів, традиційні автосалони потерпають від цінової війни в індустрії. Відомий виробник BYD Co. розпочав нову хвилю знижок, намагаючись активізувати купівельний попит, але високий рівень оптових запасів змушує шоуруми скидати ціни на автомобілі до мінімуму.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Microsoft інвестує в «Три-Майл-Айленд» для дата-центрів.

Share This Article
Щоб бути вільним потрібно знати правду.
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *