Як інформує «Kreschatic» із посиланням на матеріал Bloomberg, YouTube-платформа (належить компанії Google) має намір запустити «полегшену» і більш доступну версію підписки — Premium Lite, у рамках якої зникне реклама у відеоматеріалах і подкастах, але залишиться в музичному контенті.
Оновлений план підписки спочатку анонсують для користувачів зі США, Австралії, Німеччини та Таїланду, а змінений сервіс стане орієнтуватися на аудиторію, не зацікавлену в прослуховуванні музики на YouTube-платформі. Втім, про вартість майбутнього тарифу інформації немає.
Передбачається, що Lite-тариф відкриє користувачам платформи доступ до більшого вибору різноманітного відеоконтенту, і, завдяки певній гнучкості підходу, бюджетна пропозиція стане вельми популярною в майбутньому, оскільки Google обіцяють підтримати партнерські компанії.
Раніше ми писали про те, що в Альтмана розкривали, скільки людей користується ШІ-сервісами OpenAI щотижня.