Як інформує «Kreschatic» з посиланням на матеріал Bloomberg, з настанням 2025 року, сервіс Google AdSense почав підтримувати вбудовування контекстної реклами в чати користувачів, які взаємодіють зі сторонніми ШІ-ботами.
Як стало відомо, розробники компанії впровадили зазначений функціонал після спільного тестування, здійсненого із залученням інноваційних стартапів, що займаються пошуком рішень на базі можливостей штучного інтелекту — iAsk і Liner. Наразі в AdSense «для пошуку» доступний web-сайтам, які мають намір/дозволяють показувати релевантну рекламу у своїх розмовних ШІ-сервісах.
Таким чином, гігант пошукової та рекламної індустрії Google, судячи з усього, цілеспрямовано прагне отримати максимальну вигоду зі зростаючої тенденції застосування користувачами чат-ботів на основі ШІ, наприклад, ChatGPT від OpenAI, Claude і Perplexity від Anthropic.
Раніше наш інформаційний портал писав про те, що Meta планує додати у WhatsApp приватний чат зі штучним інтелектом.