Податківці уточнили, чи слід платнику ПДВ після реєстрації отримувати витяг з держреєстру

У ДПС висловилися щодо обов’язковості отримання виписки/витягу з держреєстру платників податку на додану вартість (ПДВ).
ПДВ. Фото - dtkt.ua

Як інформує «Kreschatic» із посиланням на пояснення, оприлюднене на сторінці ГУ Державної податкової служби (ДПС) на Херсонщині, у Криму та місті Севастополь, положеннями ПКУ («Податковий кодекс України») передбачено — ПДВ-платники мають право, але не зобов’язані надавати відповідні виписки/витяги з держреєстру органам контролю.

Зокрема, факт, що підтверджує реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності як ПДВ-платника — наявність даних про подібний формат обліку на офіційному web-ресурсі ДПС, що оновлюється щодоби.

При цьому, запит на отримання виписки/витягу з держреєстру ПДВ-платників (згідно з формою № 1-ЗВР) надсилає зацікавлений суб’єкт/уповноважена особа в самостійному порядку. Виписка з держреєстру (за формою № 2-ВР) створюється за зазначеним у запиті критерієм пошуку, і повинна містити весь спектр актуальних даних.

У виписці/витягу відправнику запиту надають:

  • найменування (організації)/прізвище, ім’я, по батькові ПДВ-платника;
  • індивідуальний податковий номер ПДВ-платника;
  • дату належної реєстрації;
  • строк дії реєстрації ПДВ-платником;
  • реквізити рахунка в системі електронного ПДВ-адміністрування.

Раніше ми писали про те, як відбувається оподаткування доходів працівників, які працюють дистанційно за кордоном.

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *