На аукціоні Sotheby’s виставили на продаж футболки Ліонеля Мессі, в яких він грав на переможному ЧС-2022

Ці футболки можуть встановити новий рекорд для спортивних сувенірів, побивши рекорд футболки Майкла Джордана, в якій він грав у фіналі НБА 1998 року
Футболки Ліонеля Мессі з ЧС-2022 можуть бути продані більше ніж за 10 мільйонів доларів на аукціоні. Фото - Sotheby’s

Футбольні вболівальники незабаром отримають шанс заволодіти визначною частиною історії чемпіонату світу. Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на Bloomberg, Sotheby’s продає на аукціоні комплект із шести футболок, в яких грав суперзірка Ліонель Мессі на минулорічному чемпіонаті світу в Катарі, коли Аргентина перемогла чинного чемпіона Францію та забрала додому головний приз, перемігши по пенальті після нічиєї 3-3.

Набір смугастих синьо-білих футболок, включно з тією, що була вдягнена у фінальній грі 18 грудня, може стати найціннішою колекцією спортивних сувенірів, яка потрапить на аукціон – попередні оцінки комплекту перевищують 10 мільйонів доларів. Нинішнім рекордсменом є футболка Майкла Джордана для фіналу НБА 1998 року, яка була продана за 10,1 мільйона доларів на Sotheby’s у Нью-Йорку у 2022 році.

Аукціон триватиме з 30 листопада по 14 грудня.

Мессі
Футболка Мессі, в якій він грав у фіналі, є частиною комплекту, виставленого на аукціон. Фото – Sotheby’s

Поточний рекорд найбільших продажів футбольних сувенірів належить футболці, яку носив інший аргентинський футболіст, покійний Дієго Марадона, у його грі «Рука Божа» проти Англії в 1986 році. Її продали за 9,3 мільйона доларів на Sotheby’s у Лондоні в травні 2022 року.

Чемпіонат світу з футболу 2022 року є однією з найбільших подій в історії спорту, невід’ємно пов’язаним із доблесною подорожжю Мессі та підтвердивши його статус найкращого гравця всіх часів

– сказав Брам Вахтер, керівник відділу сучасних предметів колекціонування Sotheby’s, у своєму релізі.

Продаж цих шести футболок є монументальною подією в історії аукціонів, пропонуючи шанувальникам і колекціонерам зв’язок із головним досягненням Мессі.

Компанія каже, що її аукціони спортивних сувенірів приваблюють нове покоління покупців, причому половина учасників торгів молодше 40 років. Більше 50 відсотків також є новими учасниками торгів.

Виставляє футболки на аукціон американський технологічний стартап AC Momento. Частина виручених коштів піде на проект UNICAS за підтримки Фонду Лео Мессі. Проект спільно з дитячою лікарнею Барселони Sant Joan de Déu (SJD) підтримує потреби дітей з рідкісними захворюваннями.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Ліонель Мессі отримав Золотий м`яч 2023 і в восьмий раз став найкращим футболістом світу

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *