Спортивний бренд On з допомогою Роджера Федерера хоче витіснити з ринку Adidas і Nike

Швейцарський виробник кросівок On Holding AG відзвітував про значний дохід у першому кварталі та підвищив свій прогноз продажів на рік, підвищивши попит на кросівки та нову лінійку спортивного одягу
Виробник кросівок On, який співпрацює з легендарним Роджером Федерером, підвищує свої прогнози продажів. Фото - on.com

Як повідомляє «Kreschatic», спортивний бренд On, обличчям якого є тенісист Роджер Федерер, повідомив про квартальні продажі в 508 мільйонів швейцарських франків ($560 мільйонів), що на 29% більше, ніж рік тому, і випереджає очікування ринку.

Компанія, що базується в Цюріху, заявила, що тепер очікує обсяг продажів за весь рік на рівні 2,29 мільярда швейцарських франків, що трохи вище середнього показника в 2,27 мільярда франків за оцінками аналітиків, пише Bloomberg.

Заснована трохи більше десяти років тому, компанія On швидко поширилася в Європі та Північній Америці, частково завдяки сильному захопленню з боку зростаючої мережі оптових партнерів і спеціалізованих магазинів. Тепер бренд поглиблює свою присутність у тенісі та тренуваннях і збирається відібрати більшу частку ринку в таких великих конкурентів, як Adidas і Nike.

Роджер Федерер
Роджер Федерер рекламує кросівки On. Фото – on.com

Цей імпульс перетворив компанію на фаворита в спортивній індустрії, підвищивши ставки для On, щоб не відставати від темпу або ризикувати розчарувати інвесторів.

Ми перейшли від моменту гіперзростання до більш тривалого зростання.

– сказав в інтерв’ю співголовний виконавчий директор Мартін Хоффманн.

On все ще має можливості для зростання в бігу, де має найрозвиненіший портфель продуктів. Нещодавно компанія представила нове взуття, зокрема Cloudmonster 2 і Cloudsurfer Trail, і сподівається добре виступити зі своїми спонсорованими спортсменами, серед яких, зокрема, перша ракетка світу Іга Свьонтек, на Олімпіаді в Парижі цього літа.

On Holding
Кросівки виробництва On Holding. Фото – on.com

Цього року акції On у Нью-Йорку вже зросли приблизно на 14%, випереджаючи німецького конкурента Puma, але поступаючись показникам Adidas.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що американські спортсмени оцінили «надто відверту» жіночу олімпійську форму від Nike

Share This Article
Спорт - це не просто гра, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *