Як повідомляє «Kreschatic», спортивний бренд On, обличчям якого є тенісист Роджер Федерер, повідомив про квартальні продажі в 508 мільйонів швейцарських франків ($560 мільйонів), що на 29% більше, ніж рік тому, і випереджає очікування ринку.
Компанія, що базується в Цюріху, заявила, що тепер очікує обсяг продажів за весь рік на рівні 2,29 мільярда швейцарських франків, що трохи вище середнього показника в 2,27 мільярда франків за оцінками аналітиків, пише Bloomberg.
Заснована трохи більше десяти років тому, компанія On швидко поширилася в Європі та Північній Америці, частково завдяки сильному захопленню з боку зростаючої мережі оптових партнерів і спеціалізованих магазинів. Тепер бренд поглиблює свою присутність у тенісі та тренуваннях і збирається відібрати більшу частку ринку в таких великих конкурентів, як Adidas і Nike.
Цей імпульс перетворив компанію на фаворита в спортивній індустрії, підвищивши ставки для On, щоб не відставати від темпу або ризикувати розчарувати інвесторів.
Ми перейшли від моменту гіперзростання до більш тривалого зростання.
– сказав в інтерв’ю співголовний виконавчий директор Мартін Хоффманн.
On все ще має можливості для зростання в бігу, де має найрозвиненіший портфель продуктів. Нещодавно компанія представила нове взуття, зокрема Cloudmonster 2 і Cloudsurfer Trail, і сподівається добре виступити зі своїми спонсорованими спортсменами, серед яких, зокрема, перша ракетка світу Іга Свьонтек, на Олімпіаді в Парижі цього літа.
Цього року акції On у Нью-Йорку вже зросли приблизно на 14%, випереджаючи німецького конкурента Puma, але поступаючись показникам Adidas.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що американські спортсмени оцінили «надто відверту» жіночу олімпійську форму від Nike