Росія не знає куди дівати нафту: Китай не хоче приймати підсанкційні танкери

Цього тижня шість танкерів із російською нафтою, на які було накладено санкції Сполученими Штатами, пливли до портів Китаю, але було незрозуміло, чи буде їм дозволено вивантажитися
Рибалка йде по вкритій льдом річці Іртиш біля нафтопереробного заводу в Омську. Фото - Reuters

Якби Китай стабільно купував нафту танкерами, це допомогло б зменшити найбільші надлишки російської нафти за останні два роки, спричинену проблемами з оплатою на тлі санкцій Заходу, накладених на Росію через її війну в Україні.

Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на Reuters, якщо Китай відмовиться від танкерів, це ще більше погіршить проблеми для Москви, яка останніми тижнями бореться з продажем нафти «Сокіл» і платежами, оскільки Вашингтон посилив санкційний тиск.

Понад 10 мільйонів барелів нафти «Сокіл», поставленої компанією «Сахалін-1», дочірньою компанією нафтового гіганта «Роснефть», протягом останніх трьох місяців плавали в дюжині танкерів без покупця.

танкер
Фото – korrespondent.net

Згідно з даними LSEG і аналітичними компаніями Vortexa і Kpler, у середу танкер NS Century під російським прапором, який експлуатує дубайська дочірня компанія Совкомфлоту (SCF) SCF MGMT, став на якір у безпосередній близькості від китайського порту Циндао.

NS Century, на яку США ввели санкції за ухилення від обмеження цін, перевозить 698 000 барелів нафти Sokol. Незрозуміло, чому танкер не попрямував прямо в порт, а став на якір зовні. Представник порту Циндао не відповів на запит Reuters про коментар.

«Китайські порти можуть бути більше стурбовані проблемами з подальшими платежами, ніж дозволом цим суднам розвантажуватися, оскільки це може означати, що нафта застряє в портах», — сказало джерело в галузі.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що російська нафтопереробна галузь несе значні збитки через атаки українських безпілотників

Share This Article
Світ в об'єктивному відображенні: погляньте через наш об'єктив.
Коментувати