Рекламний бізнес компанії приносить понад 200 мільярдів доларів на рік, але Міністерство юстиції США вважає, що домінування Google стримує конкуренцію та інновації на ринку, пише BBC.
Звинувачення у монополії
Як повідомляє “Kreschatic“, нова справа є вже другою великою справою проти техногіганта у США. Раніше, у серпні, суд ухвалив, що домінування компанії у пошуковій системі було незаконним, проте санкції за це рішення поки що не визначені.
За позовом Міністерства юстиції, поданим у 2023 році, Google контролює ринок цифрової реклами і використовує свою владу для придушення інновацій та конкуренції. Натомість компанія стверджує, що зростання ринку реклами свідчить про зростаючу конкуренцію, зокрема зі сторони таких компаній, як Apple, Amazon і TikTok.
Міжнародні наслідки
Критика рекламного бізнесу компанії не обмежується лише США. Управління конкуренції та ринків Великої Британії також заявило, що Google домінує на ринку технологій для онлайн-реклами та використовує неконкурентні методи, які можуть завдавати шкоди рекламодавцям та видавцям.
Представник Google назвав ці звинувачення “хибним розумінням” рекламної галузі.
Можливі наслідки для Google
Попри серйозні звинувачення, експерти вважають, що справа може завершитися не розколом компанії, а коригуванням її бізнес-моделі. Очікується, що остаточне рішення у справі визначить подальшу долю рекламного бізнесу технологічного гіганта.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Google визнали монополістом в США: компанію можуть змусити продати частину бізнесу