Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на офіційний сайт Formula-1, після гонки в Остіні технічна команда FIA оглянула їхні машини, і виявила невідповідності після перевірки зносу планок днища болідів
Хемілтон фінішував другим, випереджаючи Макса Ферстаппена протягом всієї гонки. Леклерк перетнув фінішну лінію шостим, на частки секунди випередивши другий Mercedes Джорджа Рассела після того, як на пізніх етапах відступив від менш сприятливої стратегії одного піт-стопу.
Але через надмірне зношування контрольної планки днища болідів Хемілтона і Леклерка дискваліфікували рішенням стюардів FIA вже після церемонії нагородження.
Обидві команди послали представників, щоб поговорити зі стюардами, заявивши, що «високий знос опорних накладок був, ймовірно, результатом унікального поєднання вибоїстої траси та розкладу перегонів, що мінімізувало час на налаштування та перевірку автомобіля перед гонкою».
Однак стюарди зазначили, що «учасник повинен забезпечити, щоб автомобіль відповідав правилам протягом усього заходу. У цьому конкретному випадку знос у зоні, визначеній у звіті технічного делегата, був за межами порогових значень, викладених у Технічному регламенті Формули-1».
Дискваліфікація перемістила Ландо Норріса на друге місце, а Карлоса Сайнса – на подіум. Серхіо Перес таким чином отримав четверте місце та збільшив свою перевагу над Хемілтоном у боротьбі за друге місце в чемпіонаті.
Джордж Рассел перестрибнув з сьомого на п’яте місце, П’єр Гаслі – на шосте, а Ленс Стролл – на сьоме. Японський гонщик Юкі Цунода став восьмим, а також отримав бонусне очко за найшвидше коло у вдалий для AlphaTauri день.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що на етапі Гран-прі Формули-1 у Катарі встановили фантастичний рекорд (ВІДЕО)