Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на Bloomberg, її автомобілі створені не для того, щоб відштовхувати, а для того, щоб захоплювати, і компанія сподівається як переосмислити поняття розкоші для водіїв, так і створити електромобіль, який може приносити прибуток.
«Для нас клімат – це розкіш. Для нас тиша — це розкіш», — каже засновник стартапу Ерен Канарслан. «Розкіш означає компанію, яка поважає навколишнє середовище. Розкіш означає компанію, яка поважає місто».
Заснована у 2021 році компанія Olympian Motors є результатом ідеї, розробленої Канарсланом разом із співзасновницею Жасмін Сунгу. У 2019 році вони об’єдналися через спільне переконання, що традиційні автовиробники потрапили в пастку столітнього мислення, яке дедалі більше відривалося від інтуїтивного дизайну та реальних потреб клієнтів. Хоча в оглядах автомобілів часто домінують потужність, крутний момент і швидкість прискорення, опитування Olympian серед приблизно 2000 людей у США виявили, що лише невеликий відсоток справді піклується про ці речі.
Споживачі жадали комфорту та простоти, а також технологічно вдосконаленого та естетично привабливого автомобіля. Тож дует вирішив зосередити свої розробки на автомобілях для звичайних людей. Olympian Model 01 і Model 84, яка виглядає як готовий до дороги баггі, є першими спробами компанії.
Як Model 01, так і Model 84 будуть представлені у дво- та чотирьох-дверних версіях, із запасом ходу та ємністю акумулятора, які будуть на рівні з більшістю їхніх конкурентів. Але на відміну від багатьох інших електромобілів, які, як правило, мають розширені сенсорні екрани, що охоплюють всю панель приладів, Model 01 і Model 84 не мають жодного.
Натомість Olympian використовує елементи керування старої школи: пронумеровані циферблати для спідометра, тахометра та індикатора батареї, а також одну ручку для клімат-контролю. Водії зможуть підключити свій смартфон до автомобіля для таких функцій, як потокове передавання музики та резервна камера. Компанія каже, що в її автомобілях на 80% менше кнопок і перемикачів, ніж у типовій кабіні водія.
Приладова панель виділяється не лише відсутністю сенсорних екранів на центральній консолі – вона також зроблена з дерева. Olympian каже, що всі її постачальники деревини сертифіковані державними органами.
«Одна з цінностей Olympian полягає в тому, що ми хочемо повернути задоволення від водіння», — каже Сунгу. «Коли вас оточують пластик і неприродні матеріали, ви фактично біологічно не можете розслабитися».
Також раніше ми писали про те, що в Китаї представили найбільший у світі електромобіль