Sony припиняє виробництво гарнітури віртуальної реальності для PlayStation: в компанії повідомили причини

Корпорація Sony Group призупинила виробництво своєї гарнітури PSVR2, доки не реалізує залишки непроданих одиниць, що посилює сумніви щодо привабливості гаджетів віртуальної реальності компанії
Аксесуар вартістю 550 доларів постраждав через брак доступного ПЗ, через що Sony тестує його сумісність з ПК, щоб збільшити привабливість гаджета. Фото - Bloomberg

Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на Bloomberg, за словами людей, які побажали залишитися неназваними, оскільки інформація не є загальнодоступною, продажі портативного аксесуара PSVR2 для PlayStation 5 вартістю 550 доларів поступово сповільнилися з моменту його запуску, а запаси пристрою накопичуються. За словами джерел, Sony випустила понад 2 мільйони одиниць продукту, представленого в лютому минулого року.

За даними IDC, яка відстежує поставки роздрібним торговцям, а не споживачам, поставки PSVR2 зменшувалися щокварталу з моменту його дебюту. Люди кажуть, що надлишок зібраних пристроїв є по всьому ланцюжку поставок Sony. Тим не менш, в IDC бачать відновлення привабливості цієї категорії продуктів у найближчі роки завдяки входженню Apple, і прогнозують, що ринок VR зростатиме в середньому на 31,5% на рік між 2023 і 2028 роками.

Разом із Meta Platforms, Sony є одним із провідних постачальників обладнання для віртуальної реальності, але обидва з усіх сил намагаються залучити достатньо виробників контенту та розваг, щоб зробити свої платформи привабливими. Подібна проблема переслідує набагато дорожчу гарнітуру Apple Vision Pro, оскільки вона дебютувала без спеціальних програм від ключових розважальних платформ Netflix і YouTube від Alphabet Inc.

PlayStation
Гарнітура Sony PlayStation VR2. Фото – Bloomberg

Токійська компанія Sony також минулого місяця оголосила про закриття лондонського підрозділу PlayStation, який займався створенням ігор віртуальної реальності. Цей крок був частиною ширшого ряду звільнень, які також торкнулися внутрішніх студій, таких як Guerrilla Games, які працювали над створенням ексклюзивної гри для PSVR2 у своїй популярній серії Horizon, Horizon Call of the Mountain.

Висока ціна апаратного забезпечення віртуальної реальності є основною перешкодою для його розширення. Наразі існує обмежена кількість ігор, які підтримують пристрої VR, і це також призведе до відсутності мотивації для гравців купувати обладнання VR. Цей обмежений вміст також має причину – вартість розробки VR-ігор значно вища, ніж звичайні назви, вважають експерти ринку.

Sony все ще працює над розширенням діапазону ПЗ, доступного для гарнітури, і в лютому вона заявила, що тестує можливість доступу гравців PSVR2 до ігор для ПК.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що LG, Bosch та Sony закривають всі свої магазини в Росії та остаточно виходять з країни

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *